FAQ

Bij de ingebruikname van een nieuwe website blijkt al snel dat het gebruik ervan vragen kan oproepen. Een selectie van vragen en hun antwoorden treft u hieronder aan.

Heeft u zelf een vraag? Leg deze dan per e-mail voor aan Webmaster@VAPweb.nl.


Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Hoe kom ik hier achter?

Onder het inlog- of aanmeldscherm vind u de tekst "Wachtwoord vergeten?". Klik hier op en vul op het nieuwe scherm uw correspondentie e-mail adres in. Het correspondentie e-mail adres heeft u eerder opgegeven onder "Profiel" op de tab "Mijn VAP".
Wanneer dit e-mail adres bekend is bij de ledenadministratie ontvangt u op dit adres uw gebruikersnaam en wachtwoord. Wanneer dit niet het geval is, krijgt u de melding "Dit emailadres is geen voorkeurs emailadres" . Neem in dit geval contact op met Ledenadministratie-VAP@VAPweb.nl.


De opmaak van de tekst ziet er vreemd uit en lijkt soms niet te passen in het daarvoor bestemde kader. Kan dit worden verbeterd?

Deze website is geoptimaliseerd voor Windows Internet Explorer versies 6, 7 en 8 en voor Mozilla Firefox, Safari en Google Chrome. De meest waarschijnlijke oorzaak voor dit probleem is het gebruik van een andere internet browser. De website is ontworpen voor een schermresolutie van 1024 x 768.


Waar zitten de toetsen om door het fotoalbum te kunnen bladeren

Beweeg de muis over de foto. Aan de linker- en rechterzijde zullen de knoppen verschijnen die je nodig hebt om door het album te bladeren.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe lang loopt mijn lidmaatschap?

Een standaard lidmaatschap heeft een looptijd van een kalenderjaar. U krijgt Op 1 januari van het nieuwe jaar een e-mail met daarin een link om het nieuwe jaar te betalen. Wilt u opzeggen, mail dan naar secretariaat-vap@vapweb.nl

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als ik mijn lidmaatschap niet op tijd betaal, ben ik dan gelijk geen lid meer?

Nee, als u uw lidmaatschap niet betaalt heeft voor het ingaan van het nieuwe kalenderjaar, dan bent u niet direct van de ledenlijst verwijderd. Het betekent wel dat u geen toegang heeft tot de besloten delen van de website en niet kunt inschrijven voor congressen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn gegevens veranderen door verhuizing, verandering van werkgever of andere oorzaak. Hoe zorg ik ervoor dat de gegevens bij VAP kloppen?

Door in te loggen op VAPWEB.nl en naar 'Mijn VAP' te gaan kunt u uw huidige gegevens zien. Deze kunt u daar zelf veranderen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Is VAP ook te vinden op social-media?

Ja, VAP is actief op Twitter en Facebook en heeft ook een LinkedIn pagina. Klik op de betreffende icoontjes bovenaan de website om naar een van deze socila-media toe te gaan.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik als ik geen lid ben wel deelnemen aan VAP activiteiten?

Nee. U kunt alleen als lid deelnemen aan activiteiten van de VAP, dit heeft te maken met fiscale regels rondom de BTW vrijstelling.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan ik op het lidmaatschap van iemand anders inschrijven voor een congres?

Nee. Het lidmaatschap is strikt persoonlijk. Daarnaast worden bij elk congres deelname certificaten op naam verstrekt. De naam op het certificaat komt van het lidmaatschap dat gebruikt is voor de inschrijving.